Levering
Procedure
Ons proces is eenvoudig en efficiënt: zodra je bestelling is ingepakt en klaar is voor verzending, informeren wij onze betrouwbare vervoerders, die vervolgens de verzending van je pakket overnemen. Dankzij deze soepele overgang van ons magazijn naar de koerier zijn je artikelen altijd in goede handen. Levering per pakketdienst wordt altijd zo snel mogelijk en zonder voorafgaand contact uitgevoerd. Grotere artikelen worden geleverd door een deelnemende vervoerder.
Wanneer je bestelling op de eindbestemming aankomt, bieden we gemakkelijke levering op de stoep. Dit betekent dat het pakket wordt afgeleverd op de dichtstbijzijnde plek die toegankelijk is voor het voertuig, zodat je het gemakkelijker kunt ontvangen. Of het nu de oprit van je huis is of de voorkant van je kantoorgebouw, we streven ernaar om het bezorgproces zo probleemloos mogelijk te laten verlopen. Je hoeft alleen maar klaar te staan om je pakket op de stoep te ontvangen.
Als je extra services nodig hebt, zoals thuisbezorging, montage of het verwijderen van een oud meubelstuk, kunnen deze op afspraak worden aangevraagd tegen een toeslag die afhankelijk is van de regio.
Na ontvangst van je bestelling, adviseren we je om het pakket te controleren en het bewijs van aflevering (POD) te ondertekenen. Dit is het moment om ervoor te zorgen dat alles in perfecte staat is. Als je merkt dat er iets mis is of als er iets met het pakket is gebeurd, noteer dat dan op de POD. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en deze stap helpt ons om onze toewijding aan het leveren van kwaliteitsservice te behouden. Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice als je tijdens de montage gebreken of schade ontdekt.
Leveringstijden en -kosten
Doorgaans duurt onze levering slechts enkele dagen, zodat elk item je in perfecte staat bereikt. Helaas is het niet mogelijk om van tevoren een exacte leverdatum op te geven. Je kunt een telefoontje verwachten van onze vervoerder voordat het pakket wordt afgeleverd, zodat je op de hoogte blijft en zeker weet dat je klaar bent om je pakket te ontvangen. Kleine artikelen die door een pakketdienst worden bezorgd, worden zonder voorafgaande kennisgeving bezorgd. Als je niet thuis bent, laat de pakketdienst een kaartje achter met het telefoonnummer, zodat je een geschikte datum voor een nieuwe levering kunt afspreken. Alle leveringen in heel Nederland zijn gratis. Leveringen naar de Friese eilanden kunnen onderhevig zijn aan extra kosten.
Diensten
We bieden graag een aantal extra diensten aan om je winkelervaring te verbeteren, zoals levering in de kamer van je keuze, montage of verwijdering van oude meubels. Deze diensten zijn afhankelijk van je locatie en het type product. Je kunt deze opties bekijken op de productpagina en tijdens het afrekenproces. Houd er wel rekening mee dat de beschikbaarheid van bepaalde diensten kan variëren, afhankelijk van je locatie.
Eén van onze speciale diensten is de montageservice, die los staat van onze reguliere bezorgservice. Je kunt deze service eenvoudig toevoegen bij het afrekenen. De kosten voor levering en montage aan huis variëren, omdat ze afhankelijk zijn van factoren zoals je locatie, hoe gemakkelijk het is om je locatie te bereiken en de specifieke producten die je hebt gekozen.
We werken nauw samen met onze lokale logistieke partners om deze kosten te bepalen en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service krijgt. Het is belangrijk te vermelden dat onze montageservice bepaalde taken niet omvat, zoals het installeren van badkuipen, badkamermeubels, watermatrassen en elektrische producten. Ook het monteren van artikelen aan muren en plafonds is geen optie die we aanbieden.
Als de geselecteerde services niet kunnen worden uitgevoerd - of het nu gaat om de montage, het afvoeren van oude dozen of iets anders dat je tijdens het afrekenen hebt geselecteerd - dan zul je hiervan op voorhand op de hoogte worden gesteld, via onze klantenservice. Je krijgt ook het volledige bedrag terug dat je voor deze extra services hebt betaald.
Afhalen door de klant & andere vragen
Het afhalen van artikelen direct bij ons magazijn is geen optie. We begrijpen dat je speciale vereisten of vragen kunt hebben met betrekking tot je bestellingen. Voor dergelijke behoeften, is ons toegewijde Klantenservice team altijd bereid je te helpen. Als je meer wilt weten over hoe we aan jouw unieke wensen kunnen voldoen, lees dan ook even onze Algemene voorwaarden.