Winkel nu. Betaal achteraf met Klarna.
Betaal in 30 dagen
€ 719,99
Rente: 0%
Kopersbescherming: Inbegrepen
Betaling: 30 dagen na verzending
Betaal in 3 terminen:
3 x € 239,99
Rente: 0%
Kopersbescherming: Inbegrepen
Betaling: bij verzending
Ontdek hoe makkelijk het is
Wat is Klarna?
Klarna is de toonaangevende wereldwijde betalings- en winkelservice die slimmere en flexibelere winkel- en aankoopervaringen biedt aan 150 miljoen actieve consumenten bij meer dan 450.000 winkels in 45 landen. Ze bieden directe betalingen aan, opties voor betalen na levering en gespreide betalingsopties in een soepele aankoopprocedure met één klik, waardoor consumenten kunnen betalen hoe en wanneer ze maar willen.
Gebruiken van Klarna
Wie kan Klarna’s betalingsmethoden gebruiken?
Wie kan Klarna’s betalingsmethoden gebruiken?
Om een Klarna-kaart aan te vragen, moet u aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Je moet inwoner van Nederland zijn
- Je moet minimaal 18 jaar oud zijn
- Je moet een geldige bankrekening hebben
- Je moet een positieve kredietgeschiedenis hebben
- Je moet verificatiecodes kunnen ontvangen via SMS
Meer informatie kun je vinden op: Klarna NL.
Betalingen
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
Door in te loggen op je Klarna account. Kun je direct betalen, je betaling plannen, betalen op de vervaldatum of in termijnen.
- Ga naar alle Bestellingen
- Ga naar de aankoop of bestelling die je wilt betalen
- Tik op betalingsopties en volg de instructies
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
- Betalen 3 termijnen
- Direct betalen
- Later betalen (30 dagen)
Kopersbescherming inbegrepen.
Hoe gebruik ik de optie "Betalen in 3 termijnen"?
Hoe gebruik ik de optie "Betalen in 3 termijnen"?
Betalen in 3 termijnen is een rentevrije betalingsmogelijkheid waarbij klanten hun aankopen in 3 termijnen kunnen splitsen. Deze betalingen worden automatisch elke 30 dagen afgeschreven van de debet-/creditcard die bij Klarna is geregistreerd, totdat het volledige bedrag van de bestelling is betaald.
Indien de bestelling in aanmerking komt voor Betalen in 3 termijnen, kan de klant deze optie selecteren bij het afrekenen en hun debet- of creditcardgegevens invoeren. Bij het plaatsen van een bestelling met de betalen in 3-betalingsmethode wordt er een autorisatie geplaatst op de kaart die de klant heeft gekoppeld in de Klarna App, om de fondsen voor de eerste termijn te reserveren.
Zodra de winkel de bestelling verzendt, ontvangt de klant een e-mail van Klarna met daarin hun betalingsschema en de eerste betaling wordt afgeschreven van het gereserveerde bedrag op hun credit-/debitcard. De aankoop en betalingen zijn vervolgens zichtbaar en te volgen in het Klarna App-account.
Voor meer informatie, kijk op: Hoe gebruik ik de optie "Betalen in 3 termijnen"?
Direct betalen
Direct betalen
Je kan direct betalen via automatische incasso, overschrijving met internetbankieren, of met creditcard. Deze opties zijn beschikbaar wanneer je direct betalen selecteert als betaalmethode bij het afrekenen.
Je gegevens worden alleen ingevoerd in het beveiligde betalingsformulier van Klarna, Beliani heeft geen toegang tot de gegevens die je hebt ingevoerd en ook niet tot je account.
Hoe gebruik ik de "Betaal later (30 dagen)" betalingsoptie?
Met Klarna's "Betaal later (30 dagen)" optie, hebben klanten tot 30 dagen de tijd om de bestelling te betalen.
Als de bestelling in aanmerking komt voor "Betaal binnen 30 dagen", dan wordt de optie weergegeven bij het afrekenen.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om de betalingstermijn te verlengen voor een maandelijkse facturering van een aankoop op afbetaling.
Zodra de winkel je bestelling verzendt, ontvang je een e-mail van Klarna met een beschrijving van je betalingen. Je aankoop en betalingen zijn dan zichtbaar en traceerbaar op het webplatform van Klarna of in je Klarna-app.
Voor meer informatie kun je terecht op: Hoe gebruik ik de "Betaal later (30 dagen)" betalingsoptie?
Hoe gebruik ik de "Betaal later (30 dagen)" betalingsoptie?
Hoe gebruik ik de "Betaal later (30 dagen)" betalingsoptie?
Met Klarna's "Betaal later (30 dagen)" optie, hebben klanten tot 30 dagen de tijd om de bestelling te betalen.
Als de bestelling in aanmerking komt voor "Betaal binnen 30 dagen", dan wordt de optie weergegeven bij het afrekenen.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om de betalingstermijn te verlengen voor een maandelijkse facturering van een aankoop op afbetaling.
Zodra de winkel je bestelling verzendt, ontvang je een e-mail van Klarna met een beschrijving van je betalingen. Je aankoop en betalingen zijn dan zichtbaar en traceerbaar op het webplatform van Klarna of in je Klarna-app.
Voor meer informatie kun je terecht op: Hoe gebruik ik de "Betaal later (30 dagen)" betalingsoptie?
Heeft Klarna mijn betaling ontvangen?
Heeft Klarna mijn betaling ontvangen?
Klarna is verantwoordelijk voor het verzenden van een e-mailbevestiging voor alle ontvangen betalingen. Klanten kunnen echter altijd de Klarna-app downloaden om hun betalingsupdate in realtime te volgen.
Voor meer informatie: Is mijn betaling ontvangen?
Annulering, retourzendingen en terugbetaling
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Annuleringen zijn onderworpen aan het annuleringsbeleid van Beliani. Om de bestelling te annuleren, neem je per e-mail contact op met de klantenservice van Beliani NL: [email protected] of telefonisch via (038) 7440 103.
Zodra de annulering door ons is bevestigd, zal Klarna je betalingen dienovereenkomstig bijwerken en is het mogelijk om de status van de betalingen op elk gewenst moment te controleren via de site van Klarna of op de app van Klarna.
Kijk voor meer informatie op: Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Retourzendingen zijn onderworpen aan het retourbeleid van Beliani. Neem voor het retourneren van een bestelling contact op met de klantenservice van Beliani NL per e-mail op: [email protected] of telefonisch op (038) 7440 103, meld vervolgens een retour aan op Klarna's app.
Bewaar het bewijs van de retourzending totdat de retourzending is aangemeld.
Zodra de webshop je factuur heeft aangepast, zal Klarna je hiervan op de hoogte stellen en je een e-mail sturen met het nieuwe factuurbedrag. Hoe de terugbetaling wordt verwerkt, is afhankelijk van de gekozen betalingsoptie.
Neem bij vragen over de status van je retour of als je recht hebt op terugbetaling direct contact op met Beliani.
Kijk voor meer informatie op: Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Hoe verloopt het terugbetalingsproces?
Hoe verloopt het terugbetalingsproces?
Voor zowel gedeeltelijke als volledige terugbetalingen, zodra we de geretourneerde goederen hebben ontvangen en we je deze bevestiging geven, is Klarna verantwoordelijk voor het sturen van bijgewerkte betalingsinformatie.
Bij gedeeltelijke terugbetaling zal deze verklaring een aangepast betalingsschema bevatten. In geval van volledige terugbetaling zullen we alle geïnde betalingen terugbetalen en toekomstige geplande betalingen annuleren.
Kijk voor meer informatie op: Hoe verloopt het terugbetalingsproces?
Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?
De verwerkingstijden van de terugbetaling variëren tussen 5-7 werkdagen, afhankelijk van jouw bank. Als er 14 dagen zijn verstreken en je de terugbetaling nog steeds mist, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna met je annuleringsbevestiging bij de hand.
Ga voor meer informatie naar: Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Klarna?
Chatten kan via Help Center, 24/7 bereikbaar of bel 020 808 2852, bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9-18 uur, zaterdag 09-13 uur. Ga voor meer informatie naar: Klarna Klantenservice.
Ga voor meer informatie over betalingsmethoden die beschikbaar zijn bij Beliani naar: Betalen or Algemene voorwaarden.